16 Haziran 2017 Cuma

Türkiye Petrolleri Anonim Ortaklığı (TPAO) Personeli Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı, Jeoloji Yüksek Mühendisi MURAT ARAS, TPED'in İftar Yemeğini Onurlandırdı ve bir konuşma yaptı.

Türkiye Petrolleri Anonim Ortaklığı Personeli Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı,
Jeoloji Yüksek Mühendisi: MURAT ARAS

Türkiye Petrolleri Anonim Ortaklığı (TPAO) Personeli Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı, 
Jeoloji Yüksek Mühendisi MURAT ARAS; Vakıf Yönetim Kurulu üyesi ve Türkiye Petrolleri Çalışanları ve Emeklileri Dayanışma Derneği Başkanı Abdullah GÜÇLÜ ile birlikte 15 Haziran 2017 - Perşembe günü "TPAO NECATİBEY LOKALİ"nde verilen iftar yemeğine katıldı. İftar Sofrasının anlam, değer ve önemi ile birlikte; Vakıf, TPAO, Dernek ilişkilerini içeren ve geleceğe yönelik müjdeli haberler veren bir konuşma yaptı. Fotoğrafta Türkiye Petrolleri Anonim Ortaklığı Personeli Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı, Jeoloji Yüksek Mühendisi MURAT ARAS ile TPED (TPAO Çalışanları ve Emeklileri) Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah GÜÇLÜ birlikte görülüyor. (15.06.2017-Ankara) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder